Αναβάθμιση POS
Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους.
Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποίειται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών.
Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται να ενημερώνουν την ΑΑΔΕ το αργότερο σε ημερήσια βάση για τα Μέσα Πληρωμών διαχείρισής τους, στα οποία ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση την προηγούμενη ημέρα.
Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.
Επικοινωνία
213 1621000